Kolesterol

Dricker Pro Aktiv, äter sunt, nu är det bara att hoppas att nästa prov visar att mitt elaka kolesterol är på värg neråt igen. Annars vet i fasen hur jag ska övertyga min läkare att jag INTE ska byta mediciner. (vore ju om jag äntligen var gravid då...)
Orkar verkligen inte gå igenom alla biverkningar ny medicin ger! Eller, det är ju inte SÄKERT att det blir så, men jag kommer alltför väl ihåg hur det var förra gången. Sjukskriven från och till (mest till) under ett helt år! Magen pajade totalt, trött något kopiöst! Nej nej, jag vill inte!
Jag vet inte vad jag mer ska göra, jag har alltid motionerat mycket, sen jag blev sambo har ja ätit precis som man ska för att vara hälsosam, mycket fisk, mandlar, nötter, grönsaker osv. (Min man är ett riktigt hälsofreak). Jag vet att det är en biverkning av medicinen, men nog borde det ju gå att få ner det ändå???!!! (Hoppas hoppas).
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0