Ny tandläkare...

Jaha, nu har jag ringt till tandläkaren och talat om att jag har blodsmitta. Tänkte att jag skulle göra det innan jag kommer dit. Vilken skillnad mot min gamla tandläkare!

"Hej, jag ska vara hos er idag 10.30, ville bara tala om i förväg att jag har HIV, så att ni vet det"
"Jaha, jag skriver in det, men du kommer få uppge det igen i hälsodeklarationen eftersom du är ny hos oss"
"Ja, jag förstår det, men jag tänkte bara att ni skulle veta om ni behöver extra tid efter mig"
"Va? Nej, varför skulle vi behöva det? Låter inte som du har så bra erfarenhet? "
"Nja, jag skulle bara få komma eftermiddagar hos min gamla tandläkare för de behövde städa extra efter mig" "Haha, nej då, vi städar efter alla. Du är så välkommen, vi ses 10.30".

Känns så himla bra! Ingen särbehandling där inte. Känns som en tandläkare jag kan stanna hos OM dom inte gör mig illa, för då byter jag igen! (Har en otrolig tandläkar skräck!!!)
Kram

Ja, jag kommer att gå tillbaka, helt underbara, snabbt och smärtfritt är min tand lagad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0