Sjuka arbetskamrater!

Är så himla glad att mitt immunförsvar verkar vara på topp! Har jobbat med två arbetskamrater som valt att komma till jobbet febriga, snoriga och halsont. Blir lite ledsen på dom, för de vet om min sjukdom men för dom är pengarna viktigare... "Det är så dyrt att vara hemma", visst, men det kostar mig mer, förutom pengarna, min hälsa!!! Nåja, jag har klarat mig peppar peppar. (Annars är dom toppen mina arbetskamrater;) ).
Kommer använda bloggen för att ventilera mina tankar. Är ganska så öppen med min sjukdom, men ibland har man "privata" funderingar som jag kommer dela med mig av här helt anonym. (Fast, jag tror det mest är funderingar som alla har, inte bara HIV positiva)
Kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kul att du också startat en blogg :) Ska svara på dina mail nu. Hoppas du får en riktigt bra dag!

2012-02-08 @ 11:10:02
URL: http://hivbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0