Information

Känns skönt att kunna dela med sig av information. Ringde min "gamla" kurator (Hon är inte gammal, men känns som en evighet sedan jag var hos henne;) ) och berättade om det positiva beskedet angående insimination. Hon blev jätteglad att jag ringde och delade med mig så att även andra HIV positiva kvinnor kan få ta del av det. Vet ju själv hur jäkla hopplöst det känns att försöka och försöka utan resultat:(
Nu har vi iaf fått en tid för en första läkarundersökning i början av december. Vet inte riktigt vad som händer efter det! Men det kändes oerhört skönt att prata med dom på kliniken och få ett så himla trevligt och gulligt bemötande i telefon.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0