Nu jäklar :)

Idag har jag strålat ikapp med solen. Nåja, det har väl inte varit så mycket sol, men jag har strålat! Det är tur att jag har öron som kan stoppa leendet! Anledningen? Ett enkelt svar på ett mail
"Ring oss för planering av ev. IUI. Vi bokar alltid ett läkarbesök med båda parter innan själva behandlingen. Vi har ca. 6 veckors väntetid för 1:a besöket.
Vänliga hälsningar"
YEEEEES, jag/vi kan få hjälp!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag fortsätta kvällen i mitt lyckorus, skulle ha sovit en stund innan nattjobbet, men stört omöjligt att somna!!! Man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken, men de vet min situation och de sa inte nej :)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Carola Paro

Heja!

Svar: Ja nu jäklar:)
hpositiv.blogg.se

2012-10-10 @ 19:29:31
URL: http://barbamamas.blogg.se
Postat av: Patricia

Åh vad kul! Jag håller tummarna nu för er!

Svar: Tack
hpositiv.blogg.se

2012-10-11 @ 07:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0