Datorer och lite gnäll

Ingen uppkoppling mot internet igår:( Blir så förbaskat trött på teknik som inte fungerar som det ska, det SKA bara funka!!!
Är lite nedstämd också, börjar ge upp hoppet om att någonsin bli mamma. Så mycket lättare det varit om jag inte hade burit på detta förbaskade virus i kroppen, då hade man kunnat släppa allt och haft inställningen "blir det så blir det", men det fungerar ju inte nu. ALLT måste planeras och det blir så konstigt allt. Hur lätt/kul är det att ringa maken och tala om att det är dags idag och några dagar framöver? Det blir så himla kliniskt och pressat:(.
Jaja, slut gnällt om det, vi fortsätter försöka ett tag till, men onekligen påverkar det humöret...
Nu ska jag fixa en hund och sen bär det av till massören för en välbehövlig genomgång. Han frågade igår VAR jag hade ont, lättare att säga var jag INTE har ont:(
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0