Svar till Sophie igen

Sophie om Svar Sophie:
Inte uppgett smitta bara för att du inte velat?! Fy sjutton, hur respektlös och egoistisk kan man vara? Denna blogg har jag inget intresse av att följa längre... tack och adjö!

Nu blev jag orolig att jag skrivit fel, men det har jag faktiskt inte, det står inte att jag uppgett det för att jag inte velat, det står faktiskt för att jag inte VETAT! Och det är ju en väsentlig skillnad!!!
Synd att du inte vill följa bloggen, men det är ju valfritt.
Kram
Sophie om Svar till Sophie igen:
Ooops, sorry! Hur kunde jag läsa så fel, haha. Det är stor skillnad på vetat och velat...

Ja, hårfin:) Skönt att du såg mitt svar, hade känts trist om någon gick omkring och trodde att jag var en avskyvärd människa:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ooops, sorry! Hur kunde jag läsa så fel, haha. Det är stor skillnad på vetat och velat...

2012-02-16 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0